Cu un număr de aproximativ 200K urmăritori pe Instagram și aproape 500K urmăritori pe TikTok, Sensy a vorbit pentru „PodCast cu Alejandra” despre parcursul ei în mediul online și totodată a dezvăluit câteva dintre strategiile existente în momentul de față în Social Media.
Alejandra: Ai o experiență în Social Media de peste 15 ani. Ce te- a atras la lumea online-ului și ce te-a determinat să crezi în puterea online-ului?
Sensy: Pe vremea când am început eu, online-ul a fost pentru mine văzut ca o joacă. Întotdeauna mi-am dorit să nu las totul vizibil, cum ar fi numele meu, viața mea personală, familia mea, pretenii mei apropiați. Online-ul a fost pentru mine ca o carte de vizită neprofesională. Îmi plăcea foarte mult să creez și să fac poze mai diferite decât colegii din școala generală. Eu am început să postez în online de când eram la școală. Faptul că eram diferită mi-a atras foarte mulți urmăritori. Dacă vorbim de activitatea mea începând de acum 6 ani, nu mai am cum să mă diferențiez foarte mult față de ceilalți pentru că acum există foarte mulți creatori de conținut. Totul a plecat de la o pasiune, astfel am ajuns să recreez ceea ce era pe internet, pentru că asta facem și acum. Încercăm să ne inspirăm de la cei mai buni creatori de conținut din afară. Consider că numărul de urmaritori nu este atât de important, ci calitatea lor.

Alejandra: Cum reușești să găsești de fiecare dată strategia potrivită pentru fiecare platformă de socializare?
Sensy: Colegii mei postează același conținut pe toate platformele sau se axează pe o singură rețea de socializare. Eu am remarcat că același conținut pe toate platformele nu merge. Instagram-ul, TikTok-ul și YouTube-ul sunt platforme diferite care generează un public diferit. Nu funcționează același timp de content pe toate rețelele de socializare. Însă este foarte greu să faci trei lucruri diferite și să fii constantă peste tot, iar asta am descoperit din întâmplare.
Alejandra: Conținutul tău de calitate este invidiat chiar și de specialiștii în marketing. Pe lângă propunerile de colaborare pentru promovarea produselor, ai primit și oferte pentru a reprezenta brand-urile din spate?
Sensy: Eu la bază sunt specialist de marketing, așa am început, însă în prezent nu mai fac asta, în ciuda faptului că am fost contactată. Până să îmi afișez imaginea eu eram în spatele brand-urilor. Sensy de pe Instagram a crescut datorită unor citate și din hashtag-uri. Atunci când este vorba despre o campanie pot gândi din două perspective, din cea a brand-ului și a influencer-ului. Deși nu mai reprezint brand-uri în prezent știu strategii de marketing și le aplic pe profilul meu.
Alejandra: Cât de mult te-au ajutat job-urile anterioare?
Sensy: Ultimul meu job a fost în Contabilitate și Resurse Umane. Eu am început de jos, ca recepționeră, secretară. Acum, privind în spate îmi dau seama că aceste job-uri m-au ajutat să rezist, să duc mult. Asta nu știu dacă e tocmai bine, pentru că trebuie să ai așteptări din ce în ce mai mari de la tine, iar eu asta făceam la job-uri pentru că știam că pot mai mult, dar nu aveam curajul să risc pentru că erau bani constanți, aveam concediu, bonuri de masă, și alte beneficii, aveam ceva asigurat.

Alejandra: Dar studiile te-au ajutat?
Sensy: Eu am studiat Management și Marketing în Turism, care se leagă foarte bine de publicitate, dar nu am lucrat în cele trei domenii. Nu am lucrat în ce am studiat, poate abia în prezent aș putea să spun că lucrez. Deși, dacă aș da timpul înapoi aș face cu totul altceva. Anul acesta trebuia să mă înscriu la psihologie, dar cum luna octombrie m-a prins pe platourile de filmare de la „Bravo, ai stil” nu am reușit să mă înscriu, dar promit ca de anul viitor să mă înscriu la facultatea de psihologie. Îmi doresc foarte mult să lucrez într-un spital pe post de psiholog. Acesta este un vis pentru mine. Iar dacă aș fi dat timpul înapoi aș fi făcut medicină, secția dermatologie și să ajut oamenii. După 15 ani de acnee am testat toate produsele existente și cumva aș vrea să le scutesc pe fete de ani și bani pierduți. Nu am studii în domeniu, nu îmi permit să dau sfaturi și nici nu vreau să dau pentru că eu nu recomand produsele respective. Eu spun ce am folosit, iar dacă vrei să încerci și tu este alegerea ta.

Alejandra: Cât de important este să testezi un produ înainte de a-l promova?
Sensy: Este primordial, nu ai cum. Nu ai voie nici să te asociezi cu un brand și nici să faci o campanie plătită dacă tu nu ai testat acel produs. Una este să primești un kit de PR, să faci un unboxing, să prezinți omului ce a apărut nou la un anumit brand, și alta e să îi spui omului că tu ai încercat produsul și să îl recomanzi deși nu este așa. Este obligația unui influencer de a testa un produs înainte și de a fi sigur că este ceea ce trebuie. Lucrul acesta se întâmplă pentru că în momentul de față sunt mulți creatori de conținut care atunci când prind campanii plătite acceptă să facă asta, indiferent dacă acel produs li se pare bun sau nu. Pentru acea sumă de bani influencerii pot promova produse netestate, iar asta nu este ok. Poate la început, când nu ai așa mare credibilitate nu este atât de grav, dar când ai ajuns deja la un anumit nivel și te asociezi cu un produs în care tu nu crezi este grav.
Alejandra: Recent ai fost la emisiunea „Bravo, ai stil” de la Kanal D. Cum a fost pentru tine această trecere din online în televiziune?
Sensy: Cele două domenii sunt la polii opuși. Online-ul nu are treabă cu TV-ul. Bravo celor care le pot face pe ambele. Recunosc că sunt om de online. Nu știu dacă voi lăsa online-ul pentru televiziune. Când am acceptat să particip la „Bravo, ai stil” eu aveam un trac pe care acum nu-l mai am. Aveam un trac de a vorbi în public și mai ales în fața unor camere de filmat, acum 3 luni aveam o frică, nu puteam să vorbesc. „Bravo, ai stil” m-a scăpat de niște frici foarte importante pentru viitorul meu. Mi-a luat foarte mult să mă acomodez în mediul de tv. Cred că mai bine de 3 săptămâni tremuram, nu știam ce să spun. Mă blocam. Poate tu nu mă înțelegi pentru că ești de atâta timp pe tv și online și vorbești foarte cursiv, dar eu mă blocam și lumea nu înțelegea: „Cum pe online poți să fii atât de dezinvoltă iar aici nu mai vorbesti?”. Asta se întâmpla pentru că aveam un trac, care ușor-ușor mi-a trecut. Dacă te uiți la evoluția mea o să vezi că am început să vorbesc din ce în ce mai mult. O altă diferență ar fi că în online doresc să mă afișez doar în ipostazele bune, doar atunci când sunt fericită. Fac asta pentru că nu vreau să îi încarc pe oameni cu energii negative. Pe TV nu aveam cum să ascund asta pentru că noi filmam ore întregi. În spatele telefonului pot să fac ce vreau eu, mă filmez când doresc.

Alejandra: Cum consideri că te-a perceput publicul de TV. Care este publicul de TV?
Sensy: Nu știu să îți răspund pentru că până acum nu am primit vreun feedback din partea publicului de tv. În percepția oamenilor care mă urmăreau deja în online, pot spune că la televizor au cunoscut o altă Sensy. Cu această ocazie mă bucur pentru că astfel ne-am apropiat foarte mult și au văzut cum sunt eu. Ei își făcuseră o altă imagine, că sunt mai rece, mai figurantă, că sunt superficială, iar pe tv au descoperit că sunt un om sensibil, cum de altfel mi se spune „Sensy”. Însă publicul de tv nu îl cunosc pentru că nu m-a contactat și nu am reușit să aflu opiniile lor.
Alejandra: Ai fost una dintre cele mai votate concurente în cadrul emisiunii. Te așteptai să fii atât de votată de public?
Sensy: La mine a fost un șoc. Știam că sunt votată și mai știam că am o comunitate imensă, dar nu știam că sunt atât de uniți, la modul că s-au făcut grupuri speciale pentru mine de a mă susține, de a mă salva. Atunci când am anunțat că vreau să părăsesc competiția urmăritoii mei au fost mai strânși, mai închegați. Nu am cum să le mulțumesc pentru asta. Am fost și eu uimită și sunt recunoscătoare.
Alejandra: Online-ul bate televiziune?
Sensy: Da, este clar. Online-ul este mult mai accesibil.
Alejandra: Ai fost printre singurele concurente care nu au vrut să apeleze la un stilist. De ce?
Sensy: La „Bravo, ai stil” îmi doream să ajung de foarte mult timp, însă având un job clasic nu îmi permiteam să lipsesc sau să îmi dau demisia. Așa a fost să fie. Eu la „Bravo, ai stil” mi-am dorit să arăt cine sunt eu. Era simplu să îmi iau un stilist. Acum dacă mă întrebi cred că regret pentru că era mai simplu și psihi poate treceam mai ușor prin această competiție. Mi-a fost foarte greu pentru că era multă muncă. Oricât aș ști eu să mă îmbrac, eu nu am ochiul și cunoștințele unui stilist. N-am cum să ajung niciodată la nivelul unui stilist. Dacă luăm în calcul și galele unde trebuia ca pe lângă ținute să gândesc și un moment artistic, a fost foarte greu. O echipă de stiliști m-ar fi ajutat mult mai mult, însă asta înseamnă că n-aș mai fi fost eu. Poate că am greșit cu chestia asta, sau poate nu. Nu știu. Având în vedere că eu am mai colaborat cu diferite brand-uri anterior am spus că îmi va fi foarte ușor să fac rost de ținute. Când am ajuns în emisiune mi-am dat seama că nu este atât de ușor. Sunt brand-uri care nu vor să colaboreze cu emisiunea pentru că au avut experiențe mai puțin plăcute în sezoanele trecute. Eu nu am știut acest lucru și dintr-o listă de câteva sute de brand-uri am ajuns să lucrez cu zece, ceea ce este foarte puțin.

Alejandra: Totuși, în ultimele ediții ai menționat că ai început să lucrezi cu un stilist, așa este?
Sensy: Aceea a fost singura strategie pe care am folosit-o în emisiune. Nu, nu am apelat deloc la niciun stilist. Am vrut să văd dacă părerea oamenilor este schimbată doar prin simplul fapt că eu am stilist și se pare că da, așa a fost. Am observat asta pe pagina mea. Eu postam pozele înainte de a se difuza emisiunea, cu câteva ore. Și nu a fost un singur caz, au fost mai multe cazuri în care ținuta era plăcută de câțiva oameni care mi-au apreciat foarte tare ținuta. S-a difuzat emisiunea, eu ca de obicei nu am obținut nicio steluță, eram mereu pe ultimul loc al clasamentului. S-a difuzat emisiunea, nu mi-au dat deloc „Bravo, ai stil”, au șters comentariul inițial și aceiași oameni au scris: „Sensy, ești praf, n-ai stil, du-te acasă”, aceiași oameni care acum două ore înainte să se difuzeze emisiunea spuneau că le place ținuta. Am vrut să mint că mi-am luat stilist pentru a vedea dacă asta schimbă cu ceva aprecierile pentru ținutele mele. Și mi-a ieșit.
Alejandra: Colaborarea cu un stilist ți-ar fi adus mai multe șanse în competiție?
Sensy: Gândul meu atunci când am acceptat să vin la „Bravo, ai stil” nu a fost să câștig. Important era să fiu acolo și să mă privească oamenii exact așa cum sunt eu.

Alejandra: Există ceva despre care nu ai vorbi niciodată în online?
Sensy: Eu ascund multe, în mare parte cam tot ce ține de viața mea personală. Am și eu o limită. Nu poți să intri chiar așa în viața personală.
Alejandra: Poți să faci diferența între viața personală și online?
Sensy: Da, eu am stabilit aceste limite pentru că mi le-am dorit.
Alejandra: Prezența ta în online ți-a afectat relația cu apropiații?
Sensy: Nu, nu m-a afectat. Am momente în care mă pot detașa.
Alejandra: Obișnuiești să îți planifici conținutul?
Sensy: Da, am o aplicație care mă ajută. Eu am pregătit content pentru următoarele două săptămâni, mai puțin pe TikTok unde sunt mai spontană. Contentul meu de pe TikTok este mai popular și mai amuzant. Mulți susținători de la „Bravo, ai stil” au venit de pe TikTok.
Alejandra: De ce ai vrut să fii peste tot cunoscută sub numele de Sensy?
Sensy: Mi-a plăcut să îmi creez aceste limite, să nu afle lumea cum mă cheamă.
Alejandra: Se câștigă bine din online?
Sensy: Banii din online vin după foarte mult timp. Se câștigă bine atunci când ajungi la un nivel mare. Nu sunt încă la acel nivel la care mi-aș dori și tind să ajung. Un influencer la început de drum nu poate să se întrețină. Mie mi-a luat 6 ani să mă întrețin și cu toate astea tot nu mă întrețin doar din online.

Alejandra: Pe 20 mai 2023 ai stabilit data nunții. Ce ne pregătești pentru zona de online?
Sensy: Pot spune că voi avea cel puțin 3 rochii de mireasă.
PodCast cu Alejandra | SENSY: ”NU AM APELAT NICIODATĂ LA VREUN STILIST” #01 #PODCAST #KANALD
VEZI PE YOUTUBE
Cu un număr de aproximativ 200K urmăritori pe Instagram și aproape 500K urmăritori pe TikTok, vedeta Kanal D a vorbit pentru „PodCast cu Alejandra” despre parcursul ei în mediul online și totodată a dezvăluit câteva dintre strategiile existente în momentul de față în Social Media.
Emisiunea „PodCast cu Alejandra” se adresează, în primul rând, oamenilor de succes care au povești de spus. În cadrul acestei emisiuni îmi propun să vorbesc cu vedete, actori, artiști, influenceri sau oameni de specialitate despre întreaga lor activitate și despre parcursul lor spre celebritate.
La „PodCast cu Alejandra” ne vom aminti de momentele frumoase din viața invitaților și totodată vom vorbi despre prezent și vom lămuri curiozități apărute în urma informațiilor oferite în presă, televiziune sau Social Media.
____________________________________
(C) & (P) 2021 Podcast cu Alejandra
Toate drepturile sunt rezervate. Reproducerea neautorizată reprezintă o încălcare a legilor aplicabile. Pentru a evita încălcarea drepturilor de autor, vă rugăm să nu încărcați sau să repostați acest conținut pe canalul dvs. Dreptul de preluare directă sau indirectă în presa scrisă a declarațiilor oferite în cadrul emisiunii „PodCast cu Alejandra” este permis doar cu menționarea sursei, numele realizatorului și includerea link-ului video de pe YouTube. (https://youtu.be/-m4uaAkLLIQ)